Fotografía de Pink Sherbet Photography en Flickr. |
86. A quen se dirixe esta historia?
87. Cando o sabemos? Ata ese momento que é o que pensamos?
88. Se eliminásemos a última liña cambiaría a interpretación do texto?
89. Preparade unha lectura dramatizada do texto, logo escollede a mellor realizada e gravádea nun podcast para compartila na rede.
90. Explica a túa relación sentimental con cada unha das linguas que coñeces.
91. Por que motivos cres que Séchu Sende decidiu cerrar con este texto o libro?
92. Que relación garda este texto co significado xeral da obra?
93. A mocidade, os rapaces e rapazas coma ti, viven en Galicia de xeito diferente as súas vivencias coa lingua. Vede o documental Linguas cruzadas onde atoparedes como outros mozos e mozas afrontan esta cuestión.
94. E vós como vos levades co galego, realizade individualmente o test A lingua e ti que inventou Séchu Sende, e logo comentade se credes que o resultado reflicte a vosa relación real coa lingua.
95. Elaborade o voso propio vídeo de linguas cruzadas onde recollades as vosas propias vivencias sobre o galego e o castelán en Galicia.
94. E vós como vos levades co galego, realizade individualmente o test A lingua e ti que inventou Séchu Sende, e logo comentade se credes que o resultado reflicte a vosa relación real coa lingua.
95. Elaborade o voso propio vídeo de linguas cruzadas onde recollades as vosas propias vivencias sobre o galego e o castelán en Galicia.